lørdag 12. mars 2011

Små blomsterpotter:)

Har pyntet noen søte små blomsterpotter/spann fra Nille.
De kostet bare 10,- stk så da måtte jeg jo kjøpe noen.
Den er litt for enkle for min smak sånn som de er.


Etter at jeg fikk være litt kreativ med dem så ble de ganske forandret.
Limte på glansbilder og pyntet med heklet blonde rundt.
Veldig enkelt men effektfullt:)



De passer fint til slike miniblomster eller så kan man jo ha de på pulten med blyanter i f.eks.
Jeg skal ha den ene på hobbyrommet mitt med små nips oppi:)


Tror foresten jeg må på Nille og kjøpe flere for disse ble jeg fornøyd med:)
Kanskje du også fikk lyst til å lage slike?
LYKKE TIL!

Vi blogges:)

Karipia

9 kommentarer:

  1. Så flotte de ble vennen, sandelig er du i det kreative hjørnet om dagen..
    Sender deg en mea helgeklem :-)

    SvarSlett
  2. Ja gjett om jeg fikk lyst. De ble sååå fine da.

    SvarSlett
  3. Det var jo en kjempeide!! Hmm tror jeg må en tur på Nille på mandag :)

    SvarSlett
  4. Det er litt skummelt å besøke bloggen din,for her dukker fristelsene opp på rekke og rad.
    Turen til Nille virker veldig kort på mandag,for noe alla disse flotte blomsterpottene du har laget vil jeg også prøve å få til.Takk for tipset.

    SvarSlett
  5. Flotte potter ! Utrolig hva det gjør seg å pynte enkle potter :-) Sokkene ble fine; fin farge på de; har ikke sett den fargen før.. Kjempefine ! Godt å få unna halvferdige prosjekter :-) Ha en fin søndag !

    SvarSlett
  6. Bare ein ting å si,NYDELIGE!!!Da må eg ein tur på Nille eg også;)

    SvarSlett
  7. Hei hei,
    Utrolig å se hvor lite som skal til, og det står jo i grunnen bare på fantasi og det å være kreativ, og DET er i allefall du:)) Kos deg med besøk av onkelen din, og ha en trivelig familie søndag!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Vetdu hva jeg oppdaga i dag da? Jeg har ei slik bøtte i vinduskarmen *flau*
    Det står en vissen orkide oppi den,så den var gjemt bak gardina. Kanskje jeg får fiksa litt på den bøtta en dag.

    SvarSlett