tirsdag 1. mars 2011

Moro med sandkakeformer

Sandkakeformer kan brukes til mer enn å steke kaker i.
Jeg ble inspirert fra bloggen til Babsy



Man tar en stabel med sandkakeformer, går i garagen og slår de flate.



Så limte jeg på blonder rundt kanten.



Bildene jeg bruker kopierer jeg fra gamle bilder og kort jeg har,
men du finner også mange fine bilder på nett du kan printe ut.
Bildene klipper jeg rund.


Så limes bildene på og jeg pynter med bånd og en søt knapp.



Og vips så var 25 stk ferdig.
Disse blir veldig fine å henge i vinduet eller på veggen.
Blir så fint skinn i sandkakeformene.



Jeg lagde mange slike til jul med gamle nostalgiske julebilder på.
Nå fikk jeg lyst til å lage noen som kunne henge framme hele året.
Kanskje noen av dere som leser bloggen min også blir inspirert til å lage slike
eller bare finner litt inspirasjon..........da har vel jeg oppnådd det jeg vil med dette blogginnlegget.

Vi blogges:))
Legg gjerne igjen en liten hilsen, så titter jeg innom din blogg også:)

Karipia

8 kommentarer:

  1. Åååå så nydelige dei var:)

    SvarSlett
  2. Det hjelper så lite om vi blir inspirert vettdu,når du hamstrer alle sankakeformene i by`n ;-)

    Utrolig fine da Kari,så jeg skal garantert prøve meg på det der. Ungene får ta seg av bankinga,så får jeg sysselsatt de også.

    SvarSlett
  3. Fantastisk flotte!
    Jeg må nok prøve meg jeg også, takk for idèen :-)

    SvarSlett
  4. Takk for inspirasjon, slike skal lages. :) Velkommen inn til meg.

    SvarSlett
  5. Wow, de var herlige.
    Masse inspirasjon å finne i bloggen din.

    SvarSlett
  6. Åååå, så nydelege!! Sånne vil eg lage. ;) Må berre få tak i slike former først.

    SvarSlett
  7. Så stilig,
    dette har jeg ikke sett før.
    Fin ting for barna også.
    Ha en fin uke

    SvarSlett
  8. Jøsses, enda en måte å bruke sandkakeformer på jo!!!! Skikkelig fine ble de :) Koser meg på bloggen din nå :)

    SvarSlett