mandag 3. september 2012

Dorthe Skappel genser.

Jeg er vel ikke den eneste som har strikket
Dorthe Skappel genseren i disse dager.
Den har jo tatt helt av etter at Maria Skappel blogget om genseren.
 
Den strikkes ofte i naturfargene, brun, beige og offwhite,
men jeg måtte selvfølgelig strikke min i Karipia fargen
 
Baby Rosa.
 
 
 
Genseren falt i smak hos datteren min også,
så da fikk hun den med seg hjem i går og jeg har lagt opp
til en ny genser.
Min neste blir offwhite med glitter.
 
 
Pinner: 7
Garn: 1 tråd Drops Alpakka og 1 tråd Faerytale (7 nøster av hver)
 
 
Dette blir nok en skikkelig kosemosegenser nå utover høsten.
Den er jo fin både til hverdags og fest,
og utrolig deilig å ha på..........klør ikke i det hele tatt.
 
I dag har jeg ikke fått strikket så mye som jeg har villet.
Får litt bivirkninger av medisinen jeg tar etter operasjonen,
så formen er elendig i dag.
Jeg er ganske nyoperert i foten.
Tok den samme operasjonen i desember også,
men den var ikke vellykket.
Fikk derfor en ny operasjon på torsdagen (4 dager siden),
og da oppdaget de at jeg hadde kraftig forkalkning i foten og at det var grunnen til
at jeg ikke var bra.
Håper alt går min vei denne gangen og at foten blir som før.
 
Får mye tid i godstolen framover nå da ettersom jeg ikke får støtte meg på foten engang
 før det har gått minst 3 uker.
Har derfor fyllt opp en stor garnkurv som står siden av godstolen
og har mange ideer som skal prøves ut etterhvert.
 
Ønsker alle mine lesere en flott mandagskveld,
så blogges vi snart igjen:)
 
Karipia
 
 


14 kommentarer:

  1. Genseren er bare å fin, men det er sandelig datteren din også Kari..
    Gleder meg til og se den neste..
    Klemmer sendes fra meg :O)

    SvarSlett
  2. For en herlig genser, ekstra flott med en sånn modell inni :)
    God bedring med foten, godt at du ser noe positivt i det (les; strikketid ;0)

    SvarSlett
  3. Nydelig genser og nydelig modell også:-)
    Masse lykke til med foten og ha ei fin uke videre:-)

    SvarSlett
  4. Strikker en miniatyrgenser til gutten min jeg :D Enkelt og greit :)
    Men skal etterhvert prøve meg på en til meg selv også :D
    gleder meg :)

    Kjempe fin var den du strikket :D :D
    tommel opp!!

    Klem :)

    SvarSlett
  5. Så fin den ble i rosa!!! Jeg holder på med en i lyseblå men nå tror jeg at jeg må ha en rosa og hehehe=)

    Ha en fin dag<!
    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  6. Nydelig farge på Dorthe genseren. Her strikkes den i blå for tiden.
    Masse god bedring med foten din håper du blir helt iorden igjen etterhvert.
    Har savnet bloggingen din mens du har vært borte :)

    Klem, Kjersti

    SvarSlett
  7. Genseren ble veldig lekker i rosa. Og så har du ei utrolig flott jente!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  8. Kjempe fin.. og den ser helt nydelig myk ut...

    SvarSlett
  9. You should weightloss.

    SvarSlett