lørdag 12. mars 2011

Gjør plass til nipset:)

Jeg har laget meg så mye nytt i det siste så jeg måtte ta en skikkelig omrokkering
 på nipset i huset for å få plass.
Så lørdagen min gikk med til å vaske og pynte huset.
Da storkoser jeg meg, det er noe av det jeg liker aller mest........og med musikk går det som en lek.
Så går det ikke så fort heller ettersom jeg fremdeles kjenner på den betennelsen i hælen og albuen min, men det er en god del bedre så jeg har et håp om at det snart er over.
Men nok om det..........her var det nipset som skulle i fokus i dag......hihi

Du husker alle de blomsterpottene jeg pyntet.....de har nå fått seg blomster og planter og en plass i stuen.



Her ser du en av de små ordtakene jeg har skrevet og satt litt her og litt der.......
Jeg er veldig glad i slike små ordtak og de kan jo brukes på denne måten også......elller hva syns du?


Bildet under hylla har jeg også nettopp laget meg. Det passet godt der.
Både de nye blomsterpottene og telysestakene passet perfekt her hjemme i stua mi.








På dette fatet har jeg min fars gamle salmebok liggende med ett kors på.
Det er 24 år siden han døde, men det går ikke en dag uten at jeg tenker på han......
Navnet hans er printet på fronten av salmeboken, så det er et godt minne.
Fatet her kjøpte jeg på Containergirl tidligere i uken. Der ble det handlet flere skatter som skal pusses opp, så de får du se en annen dag.


Og de søte sandkakeformene med bilder på ble hengt i vinduene.
Som du ser har vi mye snø enda, så vårfølelsen har ikke kommet ute enda,
 men her inne er den kommet for å bli.




Dette søte fatet er også nytt.........får aldri nok av fat jeg kan fylle med lys og nips.
Det er både dekorativt og ryddig:))

Nå ble det vel nok bilder av nipset mitt for denne gang.
Får besøk i dag så nå skal jeg bake litt og forberede middagen.
Ønsker dere alle en flott dag:)

Vi blogges:))

Karipia


3 kommentarer:

  1. Åååå så koselig du har det !
    Flotte bilder du har laget !

    Ha en fin helg videre.

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder. Og så mye fint du lager.

    SvarSlett
  3. Så moro å se alt det flotte du har laget på sin rette plass hjemme hos deg.Ønsker deg god bedring.

    SvarSlett