lørdag 12. mars 2011

Endelig ferdig med sokkene.

Har flere strikkeprosjekt på pinnene. Det ligger uferdige ting overalt føler jeg.
Syns jeg har vært flink i dag som har gjort ferdig hele 2 sokkepar.
Jeg har det med å gå lei etter 1 1/2 sokk, så blir de liggende og jeg begynner på et nytt prosjekt.
Jaja.....sånn er det bare.......jeg har aldri vært noen stor sokkestrikker, så hva kan man vente......
Men nå har jeg bestemt meg for å prøve å minke kassen med uferdige produkter, og i dag ble det 2 sokkepar som fikk æren av å bli ferdige:))
Jeg vet ikke hvilket garn som er brukt på disse for labelsen rundt garnnøstet var borte.
Men de er strikket på pinne 3.





Ønsker dere alle en finfin dag så blogges vi snart igjen.

Karipia

1 kommentar:

  1. Så flott å være i gang med sånne Ufo'er!
    Det er det beste som fins, å få unna dårlig håndarbeids-samvittighet ;-)
    God helg!

    SvarSlett