onsdag 3. april 2013

Magnetstriper.

Da har jeg fått laget opp litt magnetstriper igjen,
etter stor etterspørsel den siste tiden.
Moro at så mange har fått sansen for disse.
 
 
De er blitt ett must når man strikker mønsterstrikk.
Og det er jo kjekt og ha ett par stk i hvert fall,
for man har som regel mer enn ett prosjekt på pinnene samtidig.
 
 
Laget litt vårlige magnetbånd denne gangen.
Lyse, deilige farger.
 
 
Kanskje du ennå ikke vet hva de brukes til...........
De er supersmarte når du strikker mønsterstrikk.
Da legger du arket mellom de to magnetene og den sitter fast der til du flytter på den.
Mye bedre enn den gule post-it lappen......hihi
som jeg selv har brukt i mange år.
 
 
Superenkel å bruke og et must for mange av oss som strikker mønsterstrikk.
Den kan også brukes som bokmerke selvfølgelig.....
eller når du følger en oppskrift i kokeboka mens du kokkelerer.
Mange bruksområder her.
 
Send meg gjerne en mail om du har lyst på slike.
 
I dag har jeg vært til legen og satt på 24 timers blodtrykksmåler igjen,
så det blir nok en rolig dag på meg.
Får finne meg godt til rette i godstolen med strikkinga tenker jeg.
 
Vi blogges nok snart igjen:))
 
Karipia
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Aha... Jeg har lurt på hvordan de kunne brukes til strikkinga og det var jo smart. Nå strikker ikke jeg noe særlig så for min del er de sikkert unyttig men jeg syns dem flott i farger da :) Lykke til med blodtrykksmåling.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Randi.
      De er fine som bokmerker og disse hvis du liker å lese og veldig kjekke venninnegaver hvis du har noen rundt deg som strikker.

      Slett
  2. Stor klem og takk for i går :-)

    SvarSlett
  3. Så lurt. Tenker jeg må bestille meg noen slike.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig Bente, du får bare sende en mail.
      En fin kveld til deg også.

      Slett