fredag 5. april 2013

3 hvite sjal.

3 nye Forenklede Haruni sjal er ferdig strikket.
Denne gangen tre hvite.
 
 
Mønster: Haruni
Pinner: 4
Garn: 150g Dale Babyull pr sjal
 
 
Jeg elsker disse sjalene.
Jeg har strikket ganske mange av de i det siste og jeg er ennå ikke ferdig.
Men nå er jeg i hvert fall kommet over halvveis på bestillinga mi.
Har nemlig bestilling på 10 stk og 6 av de er nå ferdig og sendt til
hun som bestilte de.
Da er det bare 4 stk igjen..........
 
 
3 hvite og 3 mørke røde er nå sendt
og 2 grå er på pinnene og etterpå blir det 2 mørkeblå.
 
Men blir ikke så mye strikking på meg i dag,
for jeg har bursdag og jeg er spent på hva mannen har funnet på.......
fikk bare beskjed om å pynte meg og gjøre meg klar,
ut av huset skal vi, det er alt jeg vet.
Spennende........
 
 
Du skal få høre om overaskelsen min i neste blogginnlegg.
Gleder meg <3
 
Vi blogges snart igjen:)
 
Karipia

15 kommentarer:

  1. Nydelige sjal :)
    Gratulerer med dagen :) Kos deg masse.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Caroline.
      Jeg storkosa meg i går.

      Slett
  2. Skal si du har dreisen på forenkla haruni! Nyyydelige! God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Lena.
      God helg til deg også.

      Slett
  3. Gratulerer med dagen
    Flotte sjal du har strikket.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen! :)

    SvarSlett
  5. Var inne på Hemneslekt, såg det var ei som har bursdag i dag. Gratulerer. Har funnet bildet av deg,der du har selvklippet pannelugg. Bussdagklem Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig Inger.
      Jeg var sikkert fin med selvklippet lugg tenker jeg......hihi
      Jeg og Onkel Per lurer på mellomnavnet ditt for det viser seg at de har 2 søskenbarn som heter Inger.

      Slett
  6. Nydelege sjal! Det står verkeleg respekt av dei som strikkar slike, og i tillegg så mange som du gjer ;)
    Siri

    SvarSlett
  7. Takk for det.
    God helg til deg også.

    SvarSlett
  8. Du var skikkelig søt, sett verre selvklipp.Så til sommeren må du få med onkel Per hit på besøk. Klem fra Inger Oddrun. Det hjalp litt, aldri likt Oddrun navnet skjønner du....

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe.....takk.
      Det er Inger Oddrun jeg har hørt mest om ja.
      Skal nevne det til onkel jeg,
      så kanskje jeg får han med meg en tur i sommer.

      Slett