onsdag 24. april 2013

Kortbestilinger.

Det ble laget flere kort i går kveld.
Både bryllupskort og konfirmasjonskort.
 
 
Her ble det ikke brukt mye farger,
men sølv og hvitt er lekkert på bryllupskort syns jeg.
 
 
Og litt ekstra pynt inni kortet også ettersom det er bryllup.
 
 
2 konfirmasjonskort fikk jeg også bestilling på.
Det ene ble i lillatoner.
 
 
Det er fargene på bildet som avgjør hvilke farger jeg bruker på kortene.
Og ettersom denne jenta har en lilla kjole på seg,
ble kortet lilla.
 
 
Så ble det et jentekort i grønntoner.
 
 
 
Her var motivet veldig nøytralt med hvit bakgrunn og hvit kjole,
så her tok jeg igjen det grønne i blomstene.
 
 
Etter en veldig innholdsrik dag i går,
fortsetter jeg i dag med å fylle dagen med mye moro.
Først ut på tur før jeg skal lage hjemmelagde hjortekarbonader til middag.
Så rekker jeg en fotballkamp med Christer før jeg skal på
strikkeskravlekose kveld med andre strikkeglade.
 
Jeg ønsker alle dere fine lesere en innholdsrik og fin onsdag også.
Vi blogges snart igjen:))
 
Karipia

8 kommentarer:

  1. Så fine. 5 mai skal eldste barnebarnet mitt konfirmeres. Hadde vært noe for henne dette. Du er kjempeflink,kan så mye forskjellig. Klem Inger O

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Inger.
      Jeg kan godt lage et personlig kort til barnebarnet ditt om du ønsker,
      Bare send meg en Mail så kan vi avtale der.
      karisaeteroy@hotmail.com
      Klem

      Slett
  2. Flotte kort du lager! Jeg lager i blant jeg også. Det er kjekt å lage kort :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.
      Det er kjekt å lage kort, kjekt å gi bort og kjekt å få.

      Slett
  3. Så utrolig flotte kort du lager! Nydelige farger :-)

    SvarSlett