onsdag 17. april 2013

De fire siste Harunisjalene............for denne gang.

Da er jeg ferdig med den store sjalbestillingen jeg fikk 10 mars.
10 stk forenklede Harunisjal i forskjellige farger.
3 hvite og 3 røde som allerede er sendt,
og nå er de 2 grå og 2 mørkeblå også ferdig og sendes i dag.
 
 
Mønster : Haruni
Pinner: 4
Garn: 150g Dale Babyull pr. sjal
 
 
Jeg har fått veldig mye respons på sjalene mine
så flere bestillinger ligger på vent,
men først skal jeg lage ferdig noen andre prosjekt.
 
 
Eller kanskje jeg kommer til å savne sjalstrikkinga og legger opp til ett
nytt sjal ganske snart.......hihi
Jeg kjenner jeg har blitt litt glad i de sjalene og liker å ha de på pinnene.
 
 
Men akkurat nå holder jeg på med en hals til meg selv faktisk,
og den skal gjøres ferdig.
Jeg er ikke alltid like flink til å prioritere meg selv når bestillingene ramler inn,
men det er jo så moro når andre ønsker seg noe.
 Det er ikke mye igjen på halsen nå så jeg blir nok ferdig i dag.
 Jeg skal på strikketreff i kveld så da blir det noen timer strikking.
 
 
Nå skal jeg kose meg på hobbyrommet noen timer,
for jeg fikk en STOR bestilling på strikketreffet i helgen.
Så nå skal det lages maskemarkører, magnetstriper og øredobber
som skal selges i noen garnbutikker i Oslo.
Veldig moro.
 
Vi blogges:))
 
Karipia

16 kommentarer:

  1. Ein produksjon det verkeleg står respekt av.... ;)

    SvarSlett
  2. Fine og jeg beundrer den tålmodigheta du har med såååå mange masker å strikke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Randi:) Det er "bare" 533 m på det meste......hihi

      Slett
  3. Så fine sjal! At du orker å strikke så mange like sjal, det er imponerende :) Du må ha en god porsjon tålmodighet :) Jeg har en plan om å strikke meg et slik sjal selv av Kauni, men strikkelista er så utrolig lang enda...

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Astrid.
      Jeg har strikket så mange av de nå at det går nesten av seg selv.....hihi
      I hvert fall fram til mønsteret.
      De strikkelistene blir jo bare lengre og lengre syns jeg, så mye inspirasjon å finne i bloggverden og på strikkesider, så skulle gjerne hatt flere timer i døgnet ja.

      Slett
  4. Du er bare helt rå med strikkepinnene Kari :). Nydelige sjal du har laget!

    SvarSlett
  5. Flotte sjal, du er virkelig produktiv på dette :-). Skal kanskje forsøke meg på et slikt en gang. Takker og for linken til mønster.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det.
      Bare hyggelig å dele, moro at flere får glede av det.

      Slett
  6. Så kreativ og flink
    du er :) Flotte sjal!
    Ønsker deg en flott
    kveld videre, klem
    fra Mette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, hyggelig å høre.
      Klem

      Slett
  7. Utrolig flotte sjal. Og på bestilling og det hele. du er flink.
    Klem

    SvarSlett
  8. Oj, for noen knallfine sjal du har laget, helt nydelig! :) du er bra flink!

    SvarSlett