torsdag 12. januar 2012

Vil ha VÅR, strikker litt mens jeg venter.

Jeg lengter etter våren.
Liker ikke vinteren så godt jeg,
og spesielt ikke når det kommer så mye snø.
Det snør og snør og snør........laver ned med snø.
Da er det godt en har tak over hodet og kan kose seg inne.


Og vårblomstene er kjøpt inn og pynter mitt ellers hvite hjem.
De kommer i hus så snart julen er pakket bort.


Ellers så går dagene med til huslige syssler og
håndarbeid selvfølgelig.

En søt liten babyjakke har sett dagens lys.
Den har forskjellige hullmønster.
Prøvde ut et mønster jeg fant i mønstersamlingen min da jeg ryddet.

Var desverre ikke noe annet tilbehør til,
men kanskje det fins?
Hvis du drar kjensel på jakken og vet om det fins lue,
bukse eller noe annet så gi meg gjerne et hint:))

Mønster: ?
Pinner: 2,5
Garn: Baby ull

Får koselig overnattingsbesøk i dag, så da blir det strikkeselskap i kveld.
Koselig <3

Vi blogges:))

Karipia

2 kommentarer:

  1. Det er mye herlig vårfølelse i Primulaer og jakken ble skjønn =)

    SvarSlett
  2. Nydelig jakke Kari:)
    Klæm fra Lena.

    SvarSlett