søndag 8. januar 2012

Kaffeposer.

Har sydd litt igjen jeg og denne gangen ble det poser til boksene med pulverkaffe.
Fordi om vi har kaffemaskin (Dolce Gusto)
vil mannen i huset innimellom drikke pulverkaffe.......
Jaja......han om det.....
Men jeg liker ikke den kaffeboksen som blir stående på kjøkkenbenken..........
Kan du skjønne det?......hihi
Jaja......sånn er jeg......
Derfor bestemte jeg meg for å sy pose til boksen.


Fiiiiin ja.......
Og da ble det straks noe annet.........
den kan fint få stå på kjøkkenbenken:)
Har også sydd en med kaffemønster på,
men det er nok den hvite som blir min.


Helgen har jeg også brukt til å vaske og innrede stuen på nytt
etter at all julepynten er blitt pakket ned.
Men jeg skjønner ikke hvor alt stasjet kommer fra.......
jeg har jo altfor mye......
hmmm.....
 Blogger mer om det senere.
Nå er det forberedelser til middag som gjelder:)

En flott vintersøndag ønskes dere alle:))
Vi blogges snart igjen:)

Karipia

5 kommentarer:

  1. Flotte kaffiposer du har laget.
    Helt enig med deg at det er finere med pose utenpå kaffiglasset.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Smarte og pynter mye mer enn et slikt glass ;)

    SvarSlett
  3. Hei - titter innom på søndagskvelden. Så fine og praktiske kaffeposer. Det har man jo faktisk god bruk for, og så ser det mye finere ut enn å ha selve boksen stående på benken - Lurt. Kos deg videre på nyåret =)

    SvarSlett
  4. Disse er da mye finere på benken enn selve kaffepulverboksen ja. Du er veldig kreativ, Kari - liker bloggen din. Jeg får jo med med oppdateringer via bloglines, men er jo ikke så flink å kommentere alltid - beklager det.

    Stoffene jeg arvet er fordelt i prosjektposer og skal bli tepper til barn på sykehus - med god hjelp av mine syvenninner. Gleder meg til vi tar fatt!

    SvarSlett