fredag 20. januar 2012

Falt pladask jeg.........

I går var jeg på lunch med 2 gode venninner,
og det ble selvfølgelig tid til litt shopping også.
Forelsket meg i dette stettfatet......
Lekkert, lekkert, lekkert.........


Og det ble ikke dumt med litt kaffebrød på heller.


Eller pyntet opp med litt stasj.


Dette blir nok et mye brukt stettfat hos meg.
Jeg er veldig glad i fat og skåler med stett,
ramler ofte borti de når jeg er på shopping.
Og de kan jo brukes til så mye:)


Kom over denne smarte duppedingsen også,
kjøpte meg enda en i dag for jeg syns den var så smart.
Men ser at jeg godt kunne kjøpt den ene litt større til ladeledningen.
Supersmart duppedings som holder styr på ledningene mine i veska <3


Ønsker alle mine besøkende en riktig god helg,
og veldig koselig om du legger igjen en liten kommentar
så kommer jeg på besøk hos deg også:)

Det er fredag og tid for litt stasjing av stuen.
Nye duker, puter og lys og det ble en helt ny stue,
skal ikke så mye til:))
Vi blogges:)

Karipia

2 kommentarer:

  1. Flott fat - det hadde passet fint hos meg også.

    Hvor har du kjøpt den duppedingsen?

    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Duppedingsen kjøpte jeg både på Glassmagasinet og Kitch.

      Slett