mandag 30. januar 2012

En smart liten dings. Magnetbånd.

Nytt år og nye bestillinger.
Kjempekoselig å være igang med bestillingene igjen.
Denne gangen er det Magnetbånd som er laget opp.
Halvparten av disse var bestillingsvare og er allerede
sendt til 3 nye eiere.
Jeg lagde noen flere for å ha liggende hvis noen skulle trenge også.


Dette er en uunnværlig liten dings hvis du strikker mønsterstrikk.
Men den kan selvfølgelig også brukes som bokmerke.
Veldig kjekk å ha i vesken eller strikketøymappen.


Skulle du ha lyst til å prøve en slik en,
kan du bare ta kontakt på mail.


Har du først begynt å bruke de blir du avhengig av de.
De er mye kjekkere å bruke en den gule post-it lappen da......hihi

I dag hadde jeg planer om kvalitetstid på hobbyrommet jeg,
men formen er så elendig at jeg ikke orket å ta turen opp trappa.
Det er nok influensaen som har tatt meg.
Så jeg har trivdes best under pelspleddet med Cosylan og Paracet i dag.
Orker ikke strikke engang.......
så det sier vel litt om hvordan formen er.....hihi

Håper dere andre har berget for den hersens influensaen,
og kan nyte en fin mandagskveld.

Vi blogges:)

Karipia

2 kommentarer:

  1. Kjempekule, jeg har flere jeg... Har fått dem av en søt og snill dame fra Trondheim :-)
    Ha en fin dag og klem til deg ..

    SvarSlett
  2. Ja disse ser kjempelur ut og jeg gleder meg til å få mitt i posten ;o)

    Riktig god bedring til deg !!

    Klem Kjersti

    SvarSlett