tirsdag 31. mai 2011

Engleøredobber igjen.....blir aldri nok:)

Har laget mange par øredobber med engler på i det siste.
Veldig populære gaver har det blitt.


Og jeg har en enorm stor etterspørsel etter slike øredobber,
og det er jo veldig moro.


De har blitt mine favoritter også,
og jeg har i de fleste farger,
men favoritten er de blanke.

Trykk på bildene så blir de større og du ser øredobbene bedre.


I dag har jeg laget ett lite lager igjen,
kjekt å ha liggende noen når det kommer en jentebursdag
eller noen trenger en gave i full fart.

Har fått utrolig mange bestillinger mens jeg var på ferie og det er veldig moro.
Dere har alle nå fått svar fra meg og bestillingene
er notert og blir laget etterhvert.
Men vi blogges snart igjen.

Karipia






6 kommentarer:

  1. Godt å se du er i farta med produksjon igjen :) Nydelige øredobber. Bare så synd jeg ikke tåler uekte, samme hvor nikkelfritt det er :(

    Klem

    SvarSlett
  2. Så er du i gang igjen, og hvorfor er jeg ikke forundret..?:) Kreative mennesker som deg klarer skjelden sitte i ro, stemmer ikke det? Er imponert over deg, rett og slett!:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Du verden så nydelige øredobber du lager. Og ferien i Tyrkia ser ut til å ha vært en riktig drømmeferie..

    SvarSlett
  4. så mange flotte øredobber! Skjønner godt at de er populære ja!:D

    SvarSlett