mandag 30. mai 2011

Deilige Tyrkia:))

Jeg, mannen og de to minste guttan har kosa oss i Side i Tyrkia i en uke.
Det var utrolig deilig med litt varme, soling og bading.
Var litt kjedelig at Patrick var syk de første dagene,
men vi gjorde det beste ut av det,
og har kosa oss masse.


Dette bildet er tatt fra leiligheten våres.
Vi hadde utsikt mot det ene bassengområde.
Skikkelig flott.


Vi hadde en treroms leilighet som var utrolig flott.
2 store soverom, 2 bad (luksus)
romslig stue og kjøkken og en stor veranda.
Og aircondition på alle rom.......så her var det absolutt ingenting å klage på:)


Gutta storkosa seg i bassengene og fikk mange nye venner.
Her har de det moro sammen med en gutt fra Molde:)


Den ene restauranten hadde undervanns vinduer inn mot det ene bassenget,
så jeg tok bilder av gutta når de snorklet.
KULT!


Her kommer Christer ned vannsklia:)
Hotellet hadde hele 4 basseng i forskjellige størrelser og det var en volleyballbane der
som ble flittig brukt.
Ellers så var entertainerne flinke til å dra med seg store og små
på både bocca, pilkast, vanngym, morgengym, vannpolo og karaoke.
De hadde også flotte underholdningsshow hver eneste kveld.
Og de la sin elsk på Patrick,
 de spurte etter han hele tiden og ville ha han med på alle slags aktiviteter.
Og både Patrick og Christer digget å være sammen med de.


Patrick, Dodo og Christer:))


Og her er de sammen med Ronaldo:))


Her er vi på shopping i Side sentrum.
Det ble veldig mye klær på gutta og vesker på mor:)) hihi


Kule Patrick <3 slapper av i sofaen.


Og sjarmisen Christer <3 gjør det samme.


Vi hadde inclusive på hotellet, så mat og drikke var inkludert i 5 av dagene.
Og det var ett enormt utvalg og variasjon hver dag.
Det sto en kokk og grillet diverse kjøtt og grønnsaker,
og en kokk stekte pizza og brød,
mens den siste woket gryter og pastaretter.
Så all varmmaten kom rett fra pannen/grillen.
Koldtbordet var ikke mindre imponerende.
De laget de flotteste dekorasjonene av grønnsaker og
det pyntet virkelig opp på bordet.


Maten var et vakkert syn og den smakte veldig godt.
Kan ikke huske jeg har spist så god mat i utlandet før jeg nei.

Så som dere sikkert skjønner har vi hatt en flott uke.
Storkosa oss og det gjorde godt for både kropp og sjel og komme seg litt bort.

MEN.......borte bra, men hjemme BEST:))

Det var deilig å komme hjem til senga si igjen og hverdagen.
Jeg trodde vi skulle få en fin dag i Trondheim når jeg sto opp i dag,
 solen skinte og himmelen var blå
med noen lyse skyer her og der........
men det har forandret seg mange ganger iløpet av dagen.
Vi har hatt både plaskregn og en haggelskur som var så kraftig at tv signalet forsvant.....hihi
sommer i trøndelag ja......
Vi får trøste oss med at det kan bare bli bedre.....
og det gleder jeg meg til.
Venter med lengsel etter sommeren nå ja.

Oioioioi........nå tordner det også hører jeg.
Det er vel best å slå av PC`n og finne fram strikkinga som jeg har hatt ferie fra en uke.
Jeg hadde den med men den ble ikke tatt fram.

Ønsker dere en fortsatt fin mandag kjære lesere og koselig om du legger igjen
en liten hilsen, da er det straks mer morsomt å blogge:))

Karipia


12 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! :-))

    SvarSlett
  2. Så bra dere har hatt en flott tur. Da er det bare å håpe på sommer her.

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem!
    Høres ut som en flott familieferie og at alle virkelig har kosa seg!
    Alltid leit når noen blir syke..
    Kjempefine bilder du viser fra turen..
    men som du sier..godt å komme bort men bra å komme hjem igjen..
    Så var det bare den sommeren da..venter med lengsel..
    klemmer Anne

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem!!!! For et fantastisk sted dere har vært. Skjønner at dere har kosa dere masse

    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Ser ut som dere har kost dere masse hele uken! Vel fortjent!:):)

    SvarSlett
  6. Hei.Eg fikk lyst til å reise når eg så de fine bildene dine.Eg har feriert på det hotellet de siste ti årene.Eg liker meg veldig godt der.God mat og god service.Til høsten skal eg reise en tur.

    SvarSlett
  7. Hørtes deilig ut :-). Har vært i Tyrkia selv de to siste årene..og for to år siden var vi også i Side..Pegasos World..fantastisk sted. Vi hadde også all inclusive..var mat hele tiden..hehe.. Og det tyrkiske kjøkken er vel et aav verden beste..nydelig mat..fantastisk dandert og masse frisk frukt. Så vi hadde vel noen kilo mere på tur hjem, og det skyldes ikke shopping ;-)

    Klem Hege

    SvarSlett
  8. Ser ut til at dere har hatt en knallfin tur :)
    Gleder meg til å se "strikken" din jeg ;)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  9. Så herli det så ut med ferie. Håper gaven fra min giveaway har kommet frem :)

    Ha en flott uke

    Klem

    SvarSlett
  10. Høres deilg ut med sol og varme !! Godt å komme seg bort litt også. Kjekt med alt inklusive :-) Får håpe vi får bedre vær her i Trøndelag etter hvert.. Ha ei fin uke !

    SvarSlett
  11. Velkommen hjem:) Ser virkelig ut til at dere har hatt det topp! Ikke missunnelig;) Klem

    Klem Nina

    SvarSlett
  12. Så bra at dokker har hatt en fin ferie me sol å varme! Når d e godt å kom hjæm igjen
    så e hensikten me ferie oppnådd.
    Håpe vi får sommer å sol i trøndelag snart no ja:-)

    SvarSlett