søndag 1. mai 2011

En innholdsrik hælg.

Denne helgen har virkelig vært i ungenes regi.
Hele lørdagen gikk med til fotball.
Først var det Christer som var på fotballcup fra tidlig morgen til ettermiddagen.
Så ble det Patrick sin tur og han hadde en fotballkamp på ettermiddagen.
Cupen sto jeg over ettersom foten min er så hoven og betent.
Men jeg ble med på kampen til Patrick da og det ble mer enn nok kan man si.


Flott vær har vi hatt i hele helgen også.
Solrikt men litt kald vind.
Dagen i dag startet vi.....eller gutta....med å montere trampolinen i hagen.


Alle gutta hjalp ivrig til å montere selve trampolinen,
og her ligger/sitter de å ser på at mannen i huset monterer sikkerhetsnettet.
Christer, Niklas(kompis) og Patrick.

Mens de holdt på med sitt satt jeg og koste meg i solveggen,
på verandaen med strikkingen.


Jeg holder på med noe smått og søtt i roooosa.
Designer et eget mønster igjen.........
prøver ihvertfall.
 Vi får se om det er noe å vise fram etterhvert.


En kopp kakao med krem smakte fortreffelig her ute i dag.

Dagens høydepunkt var nok premieutdelingen fra
klubbmesterskapet og poengrenn på ski for vinteren 2010/2011
i regi av Byåsen Ski.

Christer og kompisen Niklas hadde vært med på både klubbmesterskapet
og flere poengrenn i vinter, så premier og diplom ble det på de begge.


Niklas og Christer:)

Stolte gutter i kveld ja.
Lønn for strevet dette, og etterpå var det kakespising og
der var de også blant de beste.....hihi



Mens vi har vært på premieutdeling i ettermiddag ,
så har Patrick vært på Cirkus Merano og kosa seg med venner.

Så alle sammen er sliten og fornøyd etter en innholdsrik helg.
Sovner nok godt til kvelds nå tenker jeg.

Jeg bakte sjokoladekake til premieutdelingen,
verdens saftigste sjokoladekake.
Blogger om den i morgen, da skal du få oppskriften på den også.

Strikker videre på mitt søte rosa prosjekt jeg,
så blogges vi snart igjen.

Karipia



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar