fredag 13. mai 2011

Engleøredobber i pastell.

Nå har jeg laget noen øredobber med englebarn igjen.
De er laget i glassperler i pastellfarger og
de er nikkelfrie.


Det ble da noen par og alle er allerede solgt.
Veldig morsomt når dere etterspør ting jeg lager.
Har fått bestilling på flere så jeg må nok lage flere par etter helgen,
når jeg kommer hjem fra hytta.


Må bare takke for alle tilbakemeldinger her inne og på mail.
Veldig koselig å høre fra dere.
Har slitt litt med "blogger" i ett døgn nå, og mistet mitt forrige innlegg.
Har lagt det ut på nytt, men kommentarene er jo borte da desverre.
Håper det ikke blir noe tull derfra på ei stund nå.
Det er kjedelig når ting forsvinner fra bloggen.

Vi er på hytta og koser oss i helga.
Her blir det innekos med strikking og hekling for min del,
mens de andre blir nok værende mest ute.
Blir sikkert noen fisketurer også.

Vi blogges igjen:))

Karipia

2 kommentarer:

  1. Marianne Vangenlørdag, 14 mai, 2011

    Så utrolig fin dem va :) skjønne at mange vil kjøp dem ja!

    SvarSlett