torsdag 29. mars 2012

Smellbongbonger.

I dag har jeg hatt en liten hobbystund her på hytta.
Har laget meg noen smellbongbonger.


Og hvordan lager jeg slike smellbongbonger da???
Jo jeg tar en tom dorull og trekker den først med en stoffbit
og så en bit med blondestoff.
Knyter igjen i endene med silkebånd og pynter med bånd og
en antikk knapp.
Jeg varierer fargen på stoffet under for å få flere fargenyanser.


Ett dusin slike i en gammel skål pynter opp syns jeg,
også er det litt annerledes........
og det liker jeg.


Nå skal jeg finne sofakroken og kose meg der resten av kvelden.
Maleprosjektet mitt er jeg ferdig med også,
kanskje du får se det i morgen.
Gleder meg til i morgen for da kommer mann og barn tilbake hit,
og på søndagen kommer noen av ungdommene også.
Glædings <3

Vi blogges:)

Karipia

1 kommentar: