onsdag 14. mars 2012

Magneter, magneter, magneter..............

Etterspørselen etter disse magnetstripene vil ingen ende ta:)
Og det er jo flott,
for da kan jo jeg lage opp nye med jevne mellomrom.
Fikk en stor bestilling forrige uke så det ble laget opp noen igjen.

Føler at jeg gjentar meg selv hver gang jeg blogger om disse,
men vil du lese litt om bruken av de kan
du jo se HER.


Har invistert i litt nye bånd i vårfarger denne gangen.
Ser du noen du har lyst på eller har andre spørsmål,
kan du jo sende meg en mail


Jeg føler våren sige på her i Trondheim også nå.
Mye snø som skal smelte ennå,
men fin temperatur hjelper på humøret.
Snart er det påske også,
og det gleder jeg meg ihvertfall til:))
Familien samles på hytta og vi skal ha noen koselige dager sammen:)

Vi blogges snart igjen:)

Karipia

 




1 kommentar: