tirsdag 2. april 2013

Stjerneformede glassbrikker.

Har heklet meg noen sommerlige glassbrikker.
Denne gangen ble de stjerneformede.
 
 
Mønster: Eget
Heklekrok: 3
Garn: Rester av bomull
 
 
Jeg har funnet ut at jeg kan gjøre en liten forbedring på mønsteret,
så legger det ut når jeg har fått heklet noen nye glassbrikker.
Godt man lærer og ser forbedringspotensiale når man holder på.......hihi
 
 
Får vel pakke heklekroken i veska i dag,
for jeg skal på strikketreff både på dagtid og kveldstid i dag.
Noen dager er litt mere hektiske enn andre......hehe
Jeg har jo vært borte i 14 dager nå, så jeg har nye sosialt samvær å ta igjen......hihi
 
Ønsker akkurat deg en kreativ og flott tirsdag også.
Vi blogges:))
 
Karipia

29 kommentarer:

  1. Næ - Så utrolig søte glassbrikker. Tror jeg tar med bomullgarn og heklekrok på strikketreff i kveld, jeg også. Så er du kanskje så snill å lære videre? klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det vennen.
      Du tok da heklingen på strak arm i kveld du ,
      så det blir nok noen søte glassbrikker på deg også.
      Takk for en trivelig strikkeskravle kveld.
      Klem

      Slett
  2. De var kjempefine! Fikk sånn "farmorfølelse", kanskje jeg må lære meg å hekle etterhvert, for slike skulle jeg gjerne hatt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Siri.
      Du får prøve å hekle de når jeg legger ut mønsteret,
      og skulle du ikke få det til kan jeg jo hekle noen for deg.

      Slett
  3. Så søte de var!
    Klem, M

    SvarSlett
  4. Så søte de brikkene var. Og nåleputen din.

    SvarSlett
  5. Flotte og morsomme glassbrikker! Minner litt om gammeldagse grytekluter, som jeg har en forkjærlighet til! :)
    Fin, fin uke ønskes deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det.
      Ja disse kan man godt hekle større så blir de grytekluter.
      En finfin uke ønskes deg også.

      Slett
  6. Takk i lige måde Kari, for både inspirasjon, læring og en trivelig kveld. Jeg heklet videre da jeg kom hjem, så i morgen kan jeg nok blogge om de fine stjerneformede glassbrikkene mine, jeg også :-)

    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme Eva, alltid like koselig å være sammen med deg.
      Gleder meg til å se dine ferdig hekle, nydelige farger på de.
      Stor klem til deg.

      Slett
  7. Nydelige de var da, må nok prøve meg når du legger ut mønsteret.... ha en flott kveld hos deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det.
      Mønsteret kommer nok iløpet av de nærmeste dagene, jeg har forbedret mønsteret nå så de ble finere.

      Slett
  8. Jeg venter i spenning, de var kjempefine og jeg er spent på om jeg får det til
    Blir så inspirert her jeg :-)
    mvh
    Sidsel

    SvarSlett
    Svar
    1. Lover at det kommer i neste uke Sidsel.
      Nå har jeg bare Oslotur i tankene, men i neste uke skal jeg nok få til et innlegg med mønster på disse.

      Slett
  9. Hei igjen, bare innom for å sjekke om den nye versjonen er kommet :)
    Mulig jeg er litt småblind, men jeg titter innom deg en annen dag.
    Håper du har fine kvelden :-)
    Hobbyhilsen Sidsel :-)

    SvarSlett
  10. Have you ever considered about including a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is important and everything. But imagine
    if you added some great visuals or video clips to give your
    posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and videos, this blog could certainly be one of the greatest in its
    field. Awesome blog!

    Here is my weblog; Self storage in Newbury Park

    SvarSlett