fredag 30. mars 2012

Forandring fryder på hytta også.

Fikk det for meg at jeg skulle male litt forrige dagen her.
Og på samvirkelaget her på Tustna har de det meste,
selvfølgelig også maling i den fargen du måtte ønske.
Kjøpte meg en treliter med antikkhvit interiørmaling
og dro hjem og begynte å male.


Har lenge tenkt på at denne buffe`n og vegghylla skulle males
også hadde jeg en liten kommode stående som også trengte en makeover,
pga at den var av nyere dato og treet var mye lysere enn alt annet.


Da er det fint å male for da blir alt i samme stil
 uansett hvor gammelt/nytt det er.
Trengte bare 2 strøk.......ettersom
nymotens maling inneholder heftgrunn også.


Som du ser skiftet jeg knotter på alle skap og skuffer også,
alle er like på både buffe`, hylle og kommode.


Det ble så mye lysere her nå..........
skikkelig lekkert syns jeg.
Mørke tremøbler er ikke min stil nei,
ikke engang på ei hytte.......hihi


Da var det bare å pynte og stasje litt så var jeg ferdig.
Nå er det like før mann og barn kommer,
og jeg er spent på hva de sier........
kanskje de ikke ser det engang.....hihi


Jeg likte godt de gamle knottene jeg fant her på hytta,
de har jeg samlet på ei stund.
Og jeg hadde heldigvis nok til alle skap og skuffer,
så nå ser det ut som alt hører sammen.


Ønsker dere alle her i blogglandia en flott fredag og
palmehelg.

Vi blogges:)

Karipia




5 kommentarer:

  1. Såå fiint det ble! Stilig med samme "knotter" på alt sammen også. God påske!

    SvarSlett
  2. Så nydelig det ble! Ikke alltid så mye som skal til ;-)
    Ha en strålende påske!

    SvarSlett
  3. Du er en av mine favorittblogger! :-) Så jeg velger å gi Deg en Blogg-Award!
    Se inne på bloggen min for lese litt om hva det betyr :)
    Klem Laila

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Laila, veldig koselig.
      Jeg skal se om jeg får satt meg ned en dag og svart på spørsmålene.
      Ønsker deg en flott påske:)) Klæm

      Slett
  4. Ja, det ble veldig fint ja! Forandrer jo ett helt rom ved å male noen møbler!
    Ønskre deg en fin fin påske!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett