lørdag 17. mars 2012

Kakeservietter kan brukes til mangt.

Disse små kakeserviettene ble engang kjøpt inn for å brukes til kortlaging
Men de blir jo aldri brukt........
så da tenkte jeg at jeg kunne bruke de til noe annet kreativt.
Og som dere sikkert vet er jeg glad i nostalgiske bilder og blonder,
så da var jo jobben enkel.


Jeg la to og to servietter mot hverandre med
blondebånd mellom før jeg limte de sammen.


Så limte jeg små bilder midt på servietten,
og noen fikk også en miniserviett under bildet.........
blir aldri for mye vettu.


Disse minner meg om slike
  "papirrosetter"
 som vi får på hundeustillinger og derfor måtte jeg
selvfølgelig lage en rosett med
 "Løwchen"


Har du lyst på slike rosetter er det bare å sende en mail


Disse små rosettene er fine å pynte pakker med.


Og de kan fint henge rundt omkring i hjemmet.
På knagger, skapdører............


Jeg hengte den ene opp på min flotte ramme,
som nå begynner å bli full........



Er jeg ferdig med blondene nå da??????
Neida.......her går det i blonder fremdeles.........
så bare vent å se hva det neste blir:)

Vi blogges :))

Karipia

4 kommentarer:

  1. Flotte rosetter, du er kreativ:) God helg!

    SvarSlett
  2. Supersøte ღ
    God helg til
    deg, klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine. Skjønner ikke hvor du tar det fra.:))

    Klem fra Meta

    SvarSlett