tirsdag 27. mars 2012

Nyter dagene.

Nå sitter jeg på hytta å blogger.
Kan ikke klage fordet om det regner og blåser ute.
Nyter stillheten her alene ............
har de 2 firbente sammen meg da,
men ikke allverden med styr fra de heller.


Brukte søndagen på å flytte om litt.
Sofagruppen og spisebordet har nå byttet plass.
Øverst ser du hvor sofagruppen står nå,
og før var det spisestuen som var der.(bilde under)


Spisebordet står nå foran de store vinduene,
det trives jeg med........
for da kan jeg sitte ved vinduet og se på sjøen.


Før sto sofagruppen der og tok veldig stor plass utover gulvet,
så jeg er veldig fornøyd med ommøbleringen.
(bilde under fra tidligere)


Jeg var så heldig å få blomster før jeg reiste,
både gule roser..........


Og champagnefargede roser.
Og det pynter opp så fint i hytta.


Også har jeg tatt fram de små påskeeggene
jeg lagde i fjor.
De er laget av isopor som er trekt med blonder........(selvfølgelig)


De pynter opp der de ligger i en heklet hjerteskål.

Akkurat nå sitter jeg og planlegger litt malearbeid,
må benytte meg når jeg er her alene og ingen
går iveien for meg.........hihi
Men det får vente til i morgen,
nå er det strikking som står på timeplanen resten av kvelden.
Her er prosjektet.......i lilla Mini Alpakka.


Ønsker alle mine lesere en fortsatt fin og kreativ kveld,
så blogges vi snart igjen.

Karipia

2 kommentarer:

  1. Så koselig og deilig det ser ut som du har det på hytta :) Kos deg masse videre og nyt alenetiden :)
    Klem Laila

    SvarSlett
  2. Å du hadde en koselig hytte!! Og det ble fint med ommøbleringen:):)

    SvarSlett