mandag 12. mars 2012

Baby Tunika.

Denne Baby Tunikaen begynte jeg på for ett par år siden tror jeg.
Strikket vel ca 5cm på bolen så ble den lagt bort...........
sikkert fordi det kom noen andre fristelser på pinnene.......hihi
sånt som skjer det vettu:)



Etter mye om og men fant jeg endelig igjen mønsteret
(som jeg hadde lånt bort)
Ikke rart jeg ikke fant det her hjemme......hihi
Når mønsteret endelig kom i hus fikk jeg fortsatt på tunikaen.
Og jeg må si det var godt å bli ferdig med den.


Mønster:Sandnes Mix Barn hefte nr 0802 (modell 7)
Pinner: 2,5
Garn: 155g Lanett (str. 1 år)


5 søte små perlemorsknapper fikk pynte opp i nakken.
Supersøte er de <3
Nå er jeg klar for å finne ett nytt strikkeprosjekt
 og kanskje planlegge påskestrikken:)

Ønsker alle mine lesere en flott dag,
så blogges vi snart igjen:)

Karipia

 



1 kommentar: