lørdag 8. september 2012

Scrappet penneholder.

Denne helgen er både jeg og datteren jaktenker,
så da kom hun og hunden Farrah flyttende for helgen.
Kjempekoselig <3
Hun hadde med seg scrappeutstyret sitt og har okkupert spisebordet
til scrapping.
I går ble jeg sittende å strikke mens hun scrappet for jeg hadde koselig
strikkebesøk av Kate.
Men  i dag satt jeg meg ned for å scrappe litt jeg også
for jeg hadde en ide i hodet mitt som måtte prøves.
 
 
Lagde meg penneholdere av dorull.
Utrolig hva man kan bruke de tomme dorullene til.
Her kan du se noe annet jeg har laget av doruller også.
 
 
Man kan jo ha andre ting oppi disse også,
sminke f.eks.
 
 
Det ble 2 slike pennholdere i dag fordi jeg skal prøve å lage noe annet
 av de andre dorullene jeg har liggende.
Men tomme doruller samles jo fort opp,
så det blir nok laget flere slike pennholdere også etterhvert.
 
 
Annkatrin trengte noen heklede blomster til scrappingen sin så da
tok jeg fram heklekroken og en rest med Wollmeise og heklet noen
søte små blomster til henne.
 
 
Freshe farger ja.........
det gjør seg på scrappearkene det.
Her sitter hun med alt utstyret rundt seg.
Hun scrapper album og er veldig kreativ og flink.
 
 
Lillegutt scrappet også litt.
Han lagde bursdagskort til kompisen som han nå er på bursdag til.
Kjempefint ble det.
 
 
 
Men nå må jeg hinke meg på plass ved scrappebordet igjen jeg,
for nå skal jeg prøve meg på noe nytt med dorullene.
 
Vi blogges:))
 
Karipia

1 kommentar:

  1. Så nydelige penneholdere dere har laget:)
    Kjempegod ide :)

    En fin lørdagskveld til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett