torsdag 13. september 2012

Karipia`s gavepose.

Gaveposer er kjekke.
Du trenger ikke å pakke inn gaven da,
bare legge den rett oppi posen.
 
 
Enn at en papirpose kan bli så søt........
Jeg måtte selvfølgelig bruke vintage bilde her også,
som jeg ofte gjør
og blonder..............masse blonder.
Til og med håndtakene fikk blonder.
Blir aldri "too much" hos meg.........hihi
 
 
På den andre siden ble det et gratulasjonsstempel.
Da ble jo ikke baksiden så kjedelig heller.........
det ble jo egentlig ingen bakside på denne posen.
 
 
Jeg hadde desverre ikke flere papirposer liggende.
Men skal nok ut å lete etter flere så snart jeg er klar for en
shoppingrunde igjen.
Imens får jeg finne noe annet her hjemme som kan dekoreres.
Skulle det være noe du lurte på ang. min scrapping,
er det bare å ta kontakt.
 
I dag skal stingene tas på operasjonssåret i hælen.
Det skal bli godt for det klør litt.
Det blir min første biltur på 14 dager,
spent på den........men det går nok bra.
 
Vi blogges:))
 
Karipia

2 kommentarer:

  1. Så flott gavepose. Du er så kreativ! Lykke til med stingfjerning

    SvarSlett
  2. Riktig flott gavepose,så flott med blonden.
    Og så har du lagt ut sååå mye lekkert siden sist jeg var innom.
    De rosa tøfflene var nydelig...smelt .....:))))

    Klem ,Kjersti

    SvarSlett