søndag 9. september 2012

Bokmerker.

Har vært litt kreativ ved scrappebordet i helgen.
Mens datteren scrapper album,
prøver jeg ut noen ideer.
Lagde meg noen kjekke bokmerker,
de var super enkle og veldig smarte.
 
 
Her kan man godt bruke små rester i papirbunken.
Jeg brukte kun papir, limrull og en flat blomst.
Og klippeutstyr for å få til den borden.
 
 
På denne satt jeg på en blonde istedet for å stanse ut en bord.
 
 
Jeg kommer nok til å gi bort slike bokmerker når jeg gir bort en bok.
Veldig greie ettersom de sitter godt i hjørnene
når du legger fra deg boken,
så det er ingen fare for at de ramler ut når du bærer boken.
 
Jeg har på følelsen at det blir noen timer ved scrappebordet i dag også,
før datteren pakker sammen og reiser hjem igjen.
Men det er ingen fare for jeg har eget hobbyrom med alt jeg trenger.
 
Vi blogges snart igjen:))
 
Karipia

1 kommentar: