onsdag 7. desember 2011

Advents- Giveaway.

Mona`s verden har en flott advents- giveaway på bloggen sin.
Nydelig flott hjemmelaget premie.


Et søtt lavendel hjerte og nydelige romantiske pulsvanter
er premien.
Ta turen innom bloggen hennes du også,
der vil du finne inspirasjon.

Blir sittende å surfe i blogglandia utover natten jeg tenker jeg,
for jeg sitter her med en øm og smertefull fot
etter operasjonen i dag.
Operasjonen gikk helt fint, men det var ventet å få mye smerter i kveld.
Ny dag i morgen med nye muligheter.

Så vi blogges:))

Karipia



1 kommentar:

  1. Offa da Kari , føle med deg der du sitte..
    Ikkje berre du som skal surfe rundt på nette i natt , det skal sannelig eg også...
    Har ligget til sengs med spysjuka i heile dag, så no skal eg hygge meg med litt blogg surfing...

    Er forresten utuleg mykje spennande å sjå inne på sida di..
    Må innom minst 1 gong for dag, for å sjå på alt det spennande du laga...

    God bedring Kari, og kos deg utover natten :-)

    SvarSlett