torsdag 16. juni 2011

Votter til vinteren.

Ja vottestrikk hører egentlig vinteren til, men jeg hadde lyst
til å strikke votter nå og da gjør jeg det.
Er egentlig ikke så opptatt av årstid når jeg strikker ting,
mer opptatt av å strikke det jeg har lyst til......til enhver tid......hihi
Det medfører endel prosjekt samtidig.....som igjen medfører at noe aldri blir ferdig.


Disse vottene er strikket i 2 tråder.
En tråd med Kid Silk Hace og en tråd Pt 2.
Blir en deilig effekt av det hårete garnet.
Og de er veldig gode å ha på.
Gikk med 90 gram tilsammen på disse.
Strikket på pinne nr 4.


 Disse vottene fant jeg i garnkurven min, nesten ferdig strikket.
Manglet en halv vott og tovingen.
Vet ikke hva garnet heter men de er strikket på pinne nr 5
og det gikk med 100 gram.

Nå må jeg kanskje finne fram litt mere sommerlig strikk.
Litt variasjon er fint.

Vi blogges:))

Karipia


2 kommentarer:

  1. Flotte votter! Har da ingenting å si hvilken årstid det er vel. :O)

    SvarSlett
  2. Flotte votter og det er godt å se ,at det ikke bare er meg som strikker votter nå på sommeren.Har igjen å strikke tommel på den ene enda,men etter å ha sett dine ferdig fikk jeg lyst til å gjøre dem ferdig i kveld.

    SvarSlett