torsdag 9. juni 2011

Gaveesker med decopage.

Denne gangen ble det litt enklere gaveesker.
De ble pyntet med diverse søte servietter og decopagelim.


Disse eskene fikk ikke annen pynt enn en liten silkesløyfe.
Det enkle er ofte det beste er det noe som heter.


Jeg syns at serviettene gjør så mye av dekoren her
 så det trengs ikke noe mer.


Utrolig så mange søte servietter jeg hadde liggende.
Derfor ble alle forskjellige.


Noe for enhver smak dette.


Og tilslutt en søt liten engle eske.

Takk for besøket og velkommen igjen mine kjære bloggvenner.
Veldig koselig om du legger igjen en liten hilsen også.

Karipia

4 kommentarer:

  1. Så søte små esker du har laget.

    SvarSlett
  2. Kjempe søte esker,holder på med esker jeg også no,pluss blomsterpotter og hjerter,får jo sånn inspirasjon av deg vettu,stor koser meg:-)
    ha en superfin kveld :-)
    Gretha:-)

    SvarSlett
  3. Å så søte esker du har dekorert.

    SvarSlett
  4. Kjempefine esker :) Nå har du noe for enhver anledning :))

    SvarSlett