onsdag 8. juni 2011

Fra skrot til skatt.

Fant noen trerammer på hobbyrommet her en dag.
Og jeg prøver jo å få tømt litt av lageret mitt,
så da var det bare å ta fram malepenselen og gi rammene 2 strøk med hvit hobbymaling,
før jeg børstet de litt med beige farge for å få de
litt "gamle".


Jeg hadde en serviett med noen søte ord,
så da klipte jeg ut de og limte de på rammen med decopagelim.
Og inni rammen ble det vintagebilder selvfølgelig.


De 3 siste rammene var litt større og de fikk engle bilder.


Men er ellers laget på den samme måten.



Nå har jeg inspirert meg selv til å finne gamle, bortlagte ting
som jeg kan pusse opp og gi nytt liv:))

Tror jeg tar meg en runde i skap og skuffer jeg......
kanskje jeg finner noen skatter.

Vi blogges:))

Karipia



9 kommentarer:

  1. Søte bilder og rammer :) Frister til en liten kopiering kanskje........ Har mye rart liggende jeg også ;))

    SvarSlett
  2. Nydelig. Fin gjenbruk av ting man har liggende.

    SvarSlett
  3. Kjempe søte bilder,takk for nye tips:-)

    Gretha:-)

    SvarSlett
  4. Kjempesøte bilder. Så flink du er

    Klem

    SvarSlett
  5. Knallfine bilder og rammer :o)

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte bilder - me like :0)
    Ha en fin dag videre, klem

    SvarSlett