lørdag 25. juni 2011

Mye å glede seg over:))

Det er lørdag, det er regn og det er sommer.
Det var vel noe som ikke stemte med den setningen.......
men jeg gleder meg over livet.


Både oppvaskmaskinen og steikovnen min klikka i går.
Da kan jeg glede meg over at jeg slipper å lage varm mat
og garagen er full av engangsutstyr. hihi
Og jeg får meg ny komfyr og oppvaskmaskin .........jippi


Det regner og regner og regner.....
men jeg er så heldig å ha en stor paviljong jeg kan sitte under
og nyte den friske lufta.


På en og samme dag reiste hele familien fra meg.
Datteren reiste tilbake til Bergen etter en liten uke på besøk.
Største sønnen reiste på Selbu festival
Mannen og de to minste gutta reiste på fotballcup på Røros.
Så her sitter jeg alene..........
og NYTER stillheten og kan gjøre akkurat hva jeg vil med dagen:)


I går hadde jeg sååååååå lyst til å gå på tur......
men det klarer jeg ikke med den betente foten.
Og jo mere vondt jeg har.....jo mere ønsker jeg å gå på tur.
Da ble gleden stor da jeg kom på at jeg kunne dra på tur med scooteren.
Fikk en liten frihetsfølelse da:))


Den foten har jeg slitt med i et halvt år nå.......
og nå blir jeg endelig skrevet over til Rosenborgklinikken....juhuuuu
Endelig skjer det noe.

Det var godt å sitte å tenke på alt det positive som kommer
av alt det negative som skjer.....

Nå har jeg en ny urørt lørdag foran meg ......herlig.....
men jeg vet ikke hva jeg skal bruke den til.

Vi blogges:))

Karipia

2 kommentarer:

  1. "Se alltid lyst på livet" passer perfekt om deg!!
    Bra du er så positiv:-)
    Jeg må innrømme at nå vil jeg ha varme og sol!
    8-10 grader er IKKE sommer
    Kos deg med freden og roen
    Klem

    SvarSlett
  2. Du får nyte stillheten og friheten, det skal jeg når alle mine er på tur litt seinere i sommer :D Skal bl.a. male trappa fra 1. til 2. etg, grei jobb når en ikke må passe på at ingen tråkker i malinga :D

    Ha en flott lørdagskveld, og ta vare på beinet.

    SvarSlett