onsdag 14. desember 2011

Lilla løper til mor.

Jeg har sydd litt igjen.
Og denne gangen ble det en lilla løper,
som min mor skal få i julegave.
Hysjjjjj.........ikke si det til henne:))


Det er ingen fare for at hun ser dette innlegget selv for
hun er aldri på nett:))
Et nærbilde viser den søte blonden jeg brukte.
Jeg skal bare stryke over den nå før jeg ruller den sammen og pakker den inn.


Har vært på postkontoret og sendt de siste julegavene i dag,
så nå håper jeg at alt kommer fram til jul.
Samtidig som vi var ut og kjørte,
dro vi innom kontorene til idrettslaget og hentet 10 boksert med
LILLEBRORS BESTE KARAMELLBLANDING.
Det er noe vi kjøper hvert år for å støtte laget,
men hadde ærlig talt ikke trengt 10 bokser........hihi


Nå er det håndballkamp på tv og kveldskos med Pitapizza.
Yammi.........


Har flere julegaver på pinnene også i kveld,
så vi blogges nok snart igjen:))

Karipia



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar