mandag 26. desember 2011

Årets julegave.......sjal.

I år har jeg gitt bort mange sjal i julegave.
Og en av de som fikk sjal er datteren min.


Hun fikk sjalet Ishbel.
Strikket i Sandnes Alpakka på pinne nr 4,5
Det gikk med 220gram


Det ble et stort flott sjal som falt i smak.


Dette blir nok brukt mye både som sjal og tørkle i halsen.
En deilig rosa farge som passer til det meste.

Blir litt strikking på meg i julen også.
Må prøve å slappe av litt også vettu.
Strikker dere i julen eller er det bare spising.....hihi?
Og hva strikker dere eventuelt?

Jeg strikker litt til vi blogges igjen jeg:))

Karipia



2 kommentarer:

  1. Kjempelekkert, men så er jeg jo bittelitte grann svak for rosa da, som du vet :)

    SvarSlett
  2. Nydelig sjal!

    Det må selvsagt strikkes også i romjula :)

    Nyt resten av romjula
    - klem

    SvarSlett