tirsdag 6. desember 2011

En søt telyspose til ei søt venninne.

Fikk lyst til å sy en telyspose til ei kjempegod venninne.
Nå har vel snart de fleste rundt meg disse telysposene,
men ikke denne jenta.


Håper hun blir glad for denne telysposen......
foresten det vet jeg hun blir,
for hun har ønsket seg en slik.

I dag skal jeg bake Ambrosiabrød og er allerede igang
med første deigen.
Det finnes ikke noe bedre enn nystekt julebrød med brunost.
Så du skjønner jeg gleder meg til første runde er ferdig stekt.

Håper alle dere i blogglandia får en flott tirsdag,
og takker for hyggelige tilbakemeldinger fra dere.
Det setter jeg pris på:))
Vi blogges:))

Karipia

3 kommentarer:

  1. Ho er heldig som får så fin telyspose. Den var nydelig:)

    SvarSlett
  2. Så herlig pose! Tipper hun blir veldig glad for den!

    SvarSlett
  3. heia Kari! Koselig å se innom bloggen din, det er alltid noe som skjer!!! vasking, baking, strikking og sying + masse annet!!! Håper din operasjon går greit, og det kan jo være godt å sitte LITT i ro å bli oppvartet også, eller? Lykke til og jule klem
    Berit

    SvarSlett