onsdag 28. desember 2011

Julens blomster.

Jeg elsker blomster,
all slags blomster, men spesielt Tulipaner til JUL.


Tulipanene var det mannen som ga meg på julaften <3
Så fikk jeg denne flotte buketten til min datter.


Denne buketten fikk jeg til et vennepar.


Jeg lagde 2 oppsater til middagsbordet på Julaften.
Med røde roser, granbar og eføy.


Det ble et flott julerødt pyntet bord.
Som så slik ut med rød duk.


Og sånn ser det ut med hvit duk.


Denne Azalia`n fikk mannen min til jul.
Nydelig:)


Denne flotte julebuketten er også en gave.


Også har vi de 2 sammenplantingene jeg har laget meg i år.
Først en i hvitt.


Så en i rosa.


Blomster hører med til julen syns jeg,
men jeg kunne ikke drømme om at det ble så mange
blomster på meg i år.
Men veldig koselig <3

Ønsker alle mine lesere en riktig god romjul.
Så blogges vi snart igjen:)

Karipia








1 kommentar:

  1. DET var blomstene sine det. Så lekre! Jeg elsker tulipaner, når tulipanene kommer i butikken, da går det raskt mot vår.

    SvarSlett