lørdag 3. desember 2011

Ferdig pyntet til JUL.

I dag har jeg kosa meg med pynting til jul.
Vasket og pyntet rom for rom.


Jeg har aldri vært så tidlig ferdig med pyntingen før,
men det blir litt spesielt i år ettersom jeg blir sittende i en stol
de siste 3 ukene før jul.


Så jeg tenkte jeg skulle gjøre det litt enkelt for resten av familien
med å gjøre ferdig det meste.
Juletrepyntinga kan de få kose seg med
når den tid kommer.


Nå skal det sies at jeg elsker å pynte til jul da,
så det er nok den største grunnen til at jeg gjorde det i dag.
Tørr ikke risikere at jeg ikke klarer å være med på det senere.


Det meste av julepynten min er hvit, glass eller sølv.
Derfor bruker jeg røde heklede juleduker.
Og de hjemmestrikka nissene har jo rødt i seg da.


Så litt julerødt blir det.
Men julen blir mer og mer hvit for meg ja.
Så holder vi oss litt mer til tradisjon på loftstuen.
Bilder derfra får komme en annen dag,
for jeg har ikke vært oppe og tatt bilder ennå.

Nå har jeg tatt kvelden og strikker julegaver.

Vi blogges snart igjen.

Karipia




2 kommentarer:

  1. Så koselig du har det! Blir så delikat også med få farger.

    SvarSlett
  2. Skikkelig koselig og julepyntet.

    Ha en fin førjulstid og en fortsatt fin helg!

    SvarSlett