fredag 30. desember 2011

Hjemmelaget is.

Hjemmelaget is er den beste isen syns vi her i huset.
Så i romjula lagde jeg noen liter.


Det ble 1 liter after eight is.


1 liter Baileys is.


Og 2 liter kvikk lunch is.
Du kan jo tilsette dine egne favoritter i isen.
Jeg har prøvd det meste.
Grunnoppskriften på isen finner du HER.
Så du kan jo lage is med din egen favorittsmak.
Har du lyst, har du lov.
Og jeg vil gjerne vite hva din favorittsmak er.

Dagen  i dag skal tilbringes inne, strikke litt, lese litt og bare slappe av.
I ettermiddag skal vi på middag til datteren og svigersønnen.
Og det gleder vi oss til:))

Vi blogges:)

Karipia



2 kommentarer:

  1. Mmmmm, dette hørtes fantastisk godt ut. Takk for året som har gått, gleder meg til å hobbyere sammen med deg i 2012 også

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ hørtes helt nydelig ut...og alle de ulike smakene da...det må jeg visst prøve en gang.Her har det bare blitt med dajmis,godt det også.

    Klem Kjersti

    SvarSlett