onsdag 4. mai 2011

Pay It Forward.

Jeg fikk en veldig flott pakke i posten i dag.
For en tid tilbake meldte jeg meg på
"Pay It Forward" inne på bloggen til Anne.
Hun har en kjempefin blogg som er verdt et besøk.


Pakken var virkelig gjennomført.
Alt er i samme stilen.....gavepapiret, kortet, båndet og innholdet
var gjennomført i en romantisk stil.
ME LIKE!

Skulle nesten tro dama kjente meg, for alt var i min smak.


Her er det deilig Alpakkagarn (som kanskje blir til pulsvanter),
lys m/ søtt kort på, hjerte med tekst,en papaya såpe som dufter himmelsk godt
og et nydelig termometerskilt som jeg falt pladask for.
TUSEN HJERTELIG TAKK kjære ANNE.

Har du lyst til å bli med på leken?
Da skriver du i kommentarfeltet under innlegget her.

Og jeg kommer til å trekke ut 3stk av de som melder seg på.
Så da får alle lik mulighet til å vinne.

TREKNINGEN FOREGÅR 17MAI.

Velger du å delta og blir trekt ut, mottar du en gave fra meg
 i nærmeste framtid.
Det du da må gjøre er å lage ett innlegg på bloggen din
og sende en liten gave til 3 stk som melder seg på hos deg.

LYST Å BLI MED?

Karipia

7 kommentarer:

  1. Så flott pakke du har fått. Den var som sier HELT deg. Pavliongen din ble flott der blir det mange fine kvelder utover sommeren ja. Så dåkker styra i går ja, har jo utsikt bort te dæ før alle trærne får blader jeg vettu,hihi.
    Klem Merethe

    SvarSlett
  2. Jeg prøver lykken! Pakker er bare sååå gøy. :))

    SvarSlett
  3. Jaaa jeg har veldig lyst til å være med. Super fine ting i pakken som du hadde fått :-)) Jeg gleder meg til å følge din blogg videre. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  4. Jeg henger meg på, jeg. Kjempefine ting i pakken din.

    Ha en flott kveld

    SvarSlett
  5. Så flotte ting :)

    Fin blogg du har:) Titter gjerne innom igjen ;)

    Klem Anita♥

    SvarSlett
  6. Så kjekt at gaven falt i smak!
    Ønsker deg en fin dag!
    ps.(jeg deltar ikke siden jeg sendte gave til deg)..
    Klem Anne

    SvarSlett
  7. Jeg vil veldig gjerne være med :) Må jo nesten det siden du er med på min Giveaway :)

    Klem

    SvarSlett