torsdag 7. april 2011

Søte påskeegg, litt annerledes:)

Jeg har dekorert noen isoporegg.
Så glad som jeg er i blonder, måtte det jo bli blondeegg:)
Litt annerledes påskepynt kan du si,
men akkurat etter min smak.
Hvorfor skal alt være gult til påske?


Disse skal få pynte påskebordet på hytta tenker jeg........
Jeg kan nesten ikke vente til påske nå.
Har laget meg masse nytt påskepynt som skal taes med neste helg:)



Også gleder jeg meg til hele familien skal samles og kose oss.
Spise god mat og nyte god drikke.
Spille brettspill (det er et møst)
Sove lenge og nyte å være sammen:)
Vi kan vel bli opp til 15 stk tror jeg......
men det er bare koselig:)

For mitt ordtak er:

DER DET ER HJERTEROM ER DET TRANGT!


Nå skal jeg henge opp mine nye gardiner på stua:)

Så vi blogges:)

Karipia

6 kommentarer:

  1. Snuppesøtesen, som alt annet du lager :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine påskeegg du har laget. Skikkelig lekre. Og de cafe au lait vottene under, de har vært min favoritt lenge. Er en stund siden sist jeg strikket de, men de er så lekre at det blir nok flere.
    Og så vil jeg ønske deg vel overstått dag, mener å huske at jeg hørte rykte om det på boden ;)

    SvarSlett
  3. Å kjære vene, for noen utrolig nydelig egg!!!

    SvarSlett
  4. Så søte påskeegg du har laga! Legg meg til som følger i bloggen din eg. :)

    SvarSlett
  5. Nydelige påskeegg du har laget. Misunner kreativiteten din! Ha en super uke videre:))

    SvarSlett