mandag 18. april 2011

Små påskeegg:)

Påskeegg må man ha til påske.
Og her på hytta er de i alle størrelser.
Jeg hadde noen isoporegg liggende og de trekte jeg med stoff
og pyntet med bånd.
Ble da riktig så søte.


Måtte selvfølgelig ha noen rosa også.



Også har jeg noen veldig fine egg i glass,
de er supersøte syns jeg.


Og alle eggene er lagt i et rede sammen med andre søte egg jeg kjøpte
for litt siden.


Fargerikt, dekorativt og søtt ikke sant.
Pynter så fint opp på spisebordet her på hytta.

Nå er det like før datteren og kjæresten kommer på hytta også,
de kommer helt fra Bergen og hit til Tustna på Mørekysten:))
Da blir det enda flere dager med kosings her:))

Ønsker dere alle en glad påske:))

Vi blogges:))

Karipia


5 kommentarer:

  1. Nyydelige egg ;-) Kos dere ! GOD PÅSKE.

    SvarSlett
  2. KOOOS dere og NYYT en herlige Påske!!!

    Go`klem fra Vibbedille ;))

    SvarSlett
  3. Søte egg!

    Skulle gjerne vært på møre selv i påska :)
    Kos dere masse,
    klem

    SvarSlett
  4. Flotte påskeegg, og stilig når du har samlet mange ulike i ei skål.
    Kos dere skikkelig på hytte og ha ei riktig så fin påske.

    SvarSlett