søndag 24. april 2011

Nok en fin dag ved kysten.

Nydelig vær i dag også her ved kysten.
I dag tok vi turen til Taftøysundet, der vi besøkte min onkel.
Der har jeg vært mye i min barndom, da var det bestemor og bestefar som bodde der.


Her er det lillegutt Christer som er ute og kjører ATV med Arild.
Det var stor stas kan du tro.
Legg merke til den flotte utsikten.
NYDELIG!!

Lillegutt har også plukket blomster til meg i dag.
Hvitveis og krokus ble fint i bestemors gamle fløtemugge.


Det blir en stille og rolig kveld på oss.
Siste kvelden i påsken.
Men jeg skal ikke klage som har vært her i 14 dager.......
noen som har det vettu......
Men jeg kan nesten ikke vente til neste tur hit.
Storkoser meg her jeg......det gjør de andre også da, men de har mere lyst til å
reise hjem enn meg hører jeg.
I morgen går turen tilbake til storbyen,
da er det hverdag og alt som det fører med seg.

Vi blogges:))

Karipia

1 kommentar:

  1. Ser ut som du har hat en rå herlig påske.
    Kos deg siste dag av påsken.

    SvarSlett