torsdag 27. desember 2012

Romjulskos og finere bilder.

Vi har allerede kommet til 3. Juledag,
men heldigvis mange dager igjen før vi kommer til 2013.
Julaften feiret vi hjemme hos vår datter og samboer,
der vi fikk servert deilig mat og drikke.
 
 
Et festpyntet bord i hvitt og sølv.
 
 
Og vertinnen sto klar med champagnen da vi kom.
Mens kjøkkensjefen gjorde klar maten.
 
 
Det ble servert Ribbe, Julepølse og Hjortekaker
med tilbehør.
Og til dessert var det flere favoritter.
Riskrem, Multekrem, Karamellpudding og Sjokolademousse.
 
 
Etter maten var det klart for åpning av pakker og Christer var oppleser i år.
Vi fikk alle veldig mye fint og til meg ville det ingen ende ta følte jeg.......
For det første så fikk jeg sååååå utrolig mange julegaver og sååååååå
mye fint <3 <3 <3
Skal nok takke dere alle etterhvert.
Men tusen hjertelig takk kan jeg vel skrive her også.
Jeg fikk meg bl.a nytt kamera.
 
Canon Digital Speilreflekskamera
 
 
Så fra nå av skal det bli bedre kvalitet på bildene mine.
Gleder meg til å lære meg å bruke kamera på rett måte........
det er liksom ikke bare å ta et bilde lenger.....
Det er så mange duppedingser som skal stilles inn.
 
 
Fikk noen fine nærbilder av juletrepynten ihvertfall.
 
 
En fortsatt fin romjul til mine lesere.
Og håper dere vil fortsette å legge igjen koselige meldinger i året som kommer også.
Jeg nyter romjulen med familien og gleder meg til det nye året og hva det kan bringe <3
 
Vi blogges:))
 
Karipia

3 kommentarer:

  1. Fine blogg du har. Mykje fint du lager. Eg legger meg til som følger. klem

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har ordnet til jul. Fine bilder. Bare å vente på nyttårsbildene nå. Klem fra Inger.

    SvarSlett