lørdag 1. desember 2012

Gjenbruk av prismer.

Etter at jeg kjøpte meg nye prismelamper på stuen,
bestemte jeg meg for å ta vare på prismene på de gamle lampene.
Og det var jo lurt,
for nå har jeg laget meg juletrepynt av de.
 
 
Prismene ble pyntet med blanke og sølvfargede perler
som jeg tredde på ståltråd og festet på prismen.
Så henger prismene fra tynne, hvite silkebånd.
 
 
Moro med gjenbruk når det blir så fint.
Jeg ble ihvertfall strålende fornøyd.
Juletrepynt helt i min smak dette.
 
Håper dere koser dere like mye som meg i dag.
1. Desember og nedtellingen kan begynne,
 
 
Vi blogges:))
 
Karipia

3 kommentarer:

  1. Så lurt og så nydelig....må si du e kreativ:))

    SvarSlett
  2. Såå fint og enkelt!:)
    Du er så kreativ, og takk for du deler med alle oss andre:)

    Du, TUSEN TUSEN TAKK for den fineste gave som dukket opp
    i postkassen i dag! For en overraskelse:)) Jeg er helt målløs:) Bedre bursdagsgave kunne jeg ikke få:)
    Du er helt utrolig snill!!

    Migrenen har overtatt hode mitt for tida...men litt adventsdilling får jeg til:))
    Ønsker deg en nydelig kveld!
    Mange gode klemmer fra Janne:)

    SvarSlett
  3. Kjempe smart og såååå lekkert:-)!!!!
    He en herlig helg!!
    Klemmer!!

    SvarSlett