mandag 31. desember 2012

Godt Nyttår til dere alle.

Da er vi kommet til årets siste dag.
Og dette året har bydd på både sorger og gleder for oss i vår familie,
og det er vel sånn livet skal være.
Vi har kommet oss gjennom året og gleder oss til året som kommer
og hva det nye året vil bringe.
 
 
2013 ligger urørt foran oss og jeg gleder meg til å fylle det med opplevelser og gleder.
Håper at akkurat Du også vil følge meg og bloggen min i året som kommer.
Jeg har satt utrolig pris på alle dere fine leserne mine og vil benytte
anledningen til å takke dere for året som har vært og
ønsker dere alle et riktig
 
GODT NYTTÅR
 
Vi blogges i 2013:))
 
Karipia

8 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg og dine også :)

    SvarSlett
  2. Takk for all inspirasjon og fine innlegg i året som har gått.
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Ha en fin kveld og ET GODT NYTT ÅR !

    SvarSlett
  3. Ha et fint, nytt, strikkeår hos deg!

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til deg og dine :o)

    SvarSlett
  5. Fine ord på slutten av et år :) Godt nyttår til deg og dine, gleder meg til å følge bloggen din videre :)
    Nyttårsklem fra meg

    SvarSlett
  6. Godt nyttår til deg og dine. Klem Inger

    SvarSlett