onsdag 19. desember 2012

Du grønne glitrende tre..........

Jeg har lest og sett at veldig mange er tidlig ute med å pynte juletreet i år.
Jeg bruker alltid å gjøre det noen dager før lillejulaften,
har blitt en tradisjon det.
Og i dag var dagen for å pynte årets juletre.
 
 
I år ble det hvitt, sølv og glass på treet.
De tidligere årene har jeg hatt røde kuler og resten i sølv.
Fikk lyst til å prøve noe annet i år og falt da på denne stilen.
Har lenge tenkt på å kjøpe meg hvitt juletre,
men nå når treet er ferdig pyntet i denne lyse stilen,
er jeg strålende fornøyd med at jeg beholdt mitt grønne tre.
 
 
Litt zooming på juletrepynten.
 
 
Har kjøpt meg mange nye kuler og hjerter i år,
og mange av dem har nostalgiske bilder på seg.
 
 
Og jeg er jo over gjennomsnittet glad i prismer,
så mye av pynten har også prismer på seg.
 
 
Juletrematten laget jeg i fjor.
 Etter lang tids leiting etter en juletrematte som jeg likte,
ga jeg opp og lagde meg en selv istedet.
Selvfølgelig med blonder og nostalgiske bilder.
Helt i min stil.
 
 
Juletreet er plassert der godstolen min bruker å stå,
men man ofrer seg selvfølgelig...........
Skal nok klare å sitte andre plasser tenker jeg.
Vi har ikke så mange plasser å velge i når det kommer til hvor juletreet skal stå,
det er bare her det er plass,
så da blir det litt ommøblering.
 
 
Nå er det bare resten igjen.........
hehe......det er ikke så mye.....
jeg har kommet i siget her nå,
så skal nok bli ferdig med det meste i kveld.
 
Håper dere fine lesere også koser dere med førjulspyslene.
Det er ingen vits i å stresse,
det gjelder å kose seg med det som skal gjøres.
Jeg gjør ihvertfall det.
 
Vi blogges snart igjen:))
 
Karipia
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Så nyyyydelig juletre du har pynta :-) Skikkelig flott teppe du har laga også, artig med de utklipte hjertene !!

    SvarSlett
  2. For et nydelig juletre du har :) Masse fin pynt på!
    Ønsker deg en riktig god jul <3

    SvarSlett
  3. Det ble jo utrolig flott da. Riktig God Jul!

    SvarSlett