lørdag 23. mars 2013

Påskeferie er koseferie.

Jeg har ikke blogget på en uke nå og grunnen til det er at jeg kjørte fra USB kabelen som
fører bildene fra kamera til PC når jeg dro på hytta forrige helg.
Her har jeg nå vært en hel uke alene og kosa meg.
Det har blitt mye vasking og pynting, men også tid til strikking og hekling.
Mannen hadde med ledningen når han kom i dag så nå er jeg klar for litt blogging framover.
 
 
Som du ser har jeg ikke ligget på latsiden den siste uken.
Jeg har strikket hele 3 Forenklede Haruni sjal i rødt.
De er også ferdig blokket og klar til å sendes over påske........
kanskje jeg har fått ferdig flere også til da.
Har nemlig en stor bestilling på disse sjalene.
 
 
Mønster: Haruni
Pinner: 4
Garn: 2 av de er strikket i Sisu og det mørkeste i Dale Babyull, 150g pr sjal
 
 
Har også heklet litt innimellom sjalstrikkinga,
men det kan du få se i morgen.
Påskepynten har kommet fram også,
og noe nytt har det også blitt i år.......som det blir hvert år.
 
 
Kjøpte disse skjønningene på Nille,
falt pladask for de når jeg så dem.
Så de har fått plass på lysfatet på salongbordet.
 
 
Nå er det yatzy spilling med gjengen mens vi venter på de 2 siste
familiemedlemmene som er på tur i skrivende stund.
Om ett par timer er vi alle samlet for en skikkelig kosemosefamiliepåske.
8 stk blir vi til sammen,
det blir skikkelig intimt i vårt lille hytteparadis <3
 
Ønsker dere alle en flott påske feiring hvor enn den måtte feires.
Vi blogges snart igjen:)
 
Karipia

2 kommentarer:

  1. For noen skjønne sjal du har strikka! Gjett om jeg fikk lyst til å strikke et slikt!
    Synes dine er finere enn det opprinnelige.

    Riktig god påske på Nordmøre!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Ingunn:)
    Det var hyggelig å høre.
    God påske til deg også:)
    Klem

    SvarSlett