tirsdag 5. mars 2013

Blonde pulsvanter.

Disse pulsvantene mine har blitt veldig populære.
Jeg får mailer og kommentarer fra flere som har strikket de,
og bestillingene vil ingen ende ta.
De strikkes til både små jenter og voksne.
Her er det bare å regulere maskeantallet hvis du skal strikke til de minste.
 
 
Dette paret skulle være til ei jente,
så da regulerte jeg ned mønsteret med 8 masker.
 
Pinner: 2,5
Heklekrok: 2,5
Garn: 25g Babyull
 
 
Disse går i posten i dag og sendes nordover til Bodø:)
Håper jenta blir fornøyd.
 
Og jeg tar fatt på neste bestilling,
men først litt husarbeid.
Husarbeidet går fort unna når musikken skrus opp på max.
Alt går lettere med litt musikk.
 
Hvis jeg ikke vasker meg helt bort,
vil jeg tro vi blogges snart igjen:)
 
Karipia

4 kommentarer:

  1. heisann, vet du...hver gang jeg besøker bloggen din blir jeg like imponert... du tryller frem det ene etter det andre og alt er bare så utrolig flott :)))))) Fiiine dag til deg og dine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord Babsy, veldig hyggelig å høre.
      En flott dag til fine deg også <3

      Slett
  2. For noen flotte pulsvanter de likte jeg godt.
    Du lager så masse flotte opskrifter.

    SvarSlett