onsdag 16. mai 2012

Overaskelse til sjefen.

I dag har jeg vært på overaskelseslunch til sjefen min.
Hun fyller 40 år på lørdag, og vi var mange medarbeidere som feiret henne med
en overaskelseslunch i dag.


Hun ble veldig overasket da vi i samlet flokk marsjerte inn i kantina
som rene 17 mai toget, med norske flagg,
blåser og bursdagssang.
Det var litt av et ansiktsutrykk på henne da hun
så at det var oss.
Herlig:))


Vi hadde på forhånd lagt inn en "fake" luncbestilling
så sjefen hadde laget maten til sitt eget overaskelses selskap...........hihi
Hun serverte Club Sandwich :))


Og bløtkake ble det selvfølgelig.


Og ballonger og stor pakke.
Kortet som du ser foran pakken laget jeg på vegne av oss alle sammen.


Hun er jo kokk,
så det måtte selvfølgelig bli kokketema på kortet.........
og hvis du ser nederst til venstre,
så ser du det søte bestikket.


Hipp hipp hurra for verdens beste sjef.
Og en flottere 40 åring skal du lete lenge etter:))
Nemlig:))

Etter en travel dag har jeg nå plassert meg godt i godstolen og
der har jeg tenkt å sitt resten av kvelden.......
nesten da.......
skal bare steke litt kromkaker til morgendagen.

Ønsker dere alle en flott nasjonaldag med ønske om godt vær.
Vi har ihvertfall planer om å kose oss sammen i morgen og
alle gleder seg til en dag fyllt med glade barn:)

Vi blogges nok snart igjen:)

Karipia

1 kommentar:

  1. Herlig Kari!! Ønske dæ og dine en god 17 maifeiring! Klem Grete :-)

    SvarSlett