fredag 11. mai 2012

Fredagskveld.

Fredagskvelden ble ikke som først planlagt her i heimen.
Vi hadde planer om hyttetur i helgen,
men ettersom formen min er dalende istedet for stigende
etter flere dager med feber og dårlig form
så valgte vi og holde oss hjemme.


Så her går det i Wordfeud, strikking og smoothie.........
medisinen sin det tenker jeg........hihi
Og snille mannen min kom hjem med
Godbedringsbukett
til meg i dag.


Hele 80 roser fikk jeg.......
ja du leste riktig
80 Roser.


Så nå fikk jeg jo lyst til å bli syk hver helg........
for denne store buketten passet fint på spisebordet mitt ja......
Men det er såpass kjedelig å være syk og ikke orke noen ting,
så jeg klarer nok å dy meg tenker jeg.

Alt blir bedre når det går over,
og det satser vi på skjer iløpet av helgen.

God helg til dere alle fra meg,
vi blogges snart igjen:))

Karipia

1 kommentar: